lördag 18 april 2009

Inspiration och sjukhus


Ringde till sambon igår för att bestämma när vi skulle handla. Nja, det går inte för jag ligger på sjukhuset med förmaksflimmer. Hoppsan! Så det blev till att vara på akuten igår kväll och vänta och vänta. och tillbaka imorse så att han fick rättat till detta. Det gick som tur var väl och till på köpet träffade jag en gammal granne. Kul att se att din dröm gick i uppfyllelse, Eva-Lena!


Idag har vi haft damsadeltest på klubben och det var så kul. Sköna, avslappnade människor som kan en massa. Bara att lämna in cykeln och säga att den där sadeln vill jag ha ditsatt och så var den det...Tack Benny och Kent för detta. Och jag fick träffa en gammal medarbetare också. Skönt att se att det har gått väl för en som jag vet har kämpat hur mycket som helst med sig själv. Och fast jag var tvungen att säga tråkiga saker till dig, Ulla, så vill du fika med mig. Sicken ynnest!


Och jag lider med Jennie som fick se sin man och barnens far dö alldeles för tidigt. Ta hand om dig och barnen och ring om det är nåt.

Inga kommentarer: