måndag 13 april 2009

Altanen är totalinvigd

Ja, det var ett stort och bra kalas för yngste sonen igår. Jag insåg att det går nog med lite skruv att få in 25 personer på altanen. Om alla sitter stilla osv ;-). Så vi får väl se när det blir en sån fest.



Jo, maten räckte och var god, alla tindrade på sitt vis och bidrog till att det blev en trevlig fest för Tobbe. Och han blev väldigt överraskad över Tvn som han fick. Fast det är klart att det var fel modell och storlek osv, men allt går ju att byta.



Imorse stolpade jag upp och kom iväg till pilatesen. Kändes skönt att få sträcka på kroppen, även om den är sådär vig på sina ställen. Ländryggen hade ju varit kanon om den gick att rulla på kota för kota istället för som ett stort brett tjok. Men det kommer ju säkert någon gång de med.



Nu ska jag börja med nästa litteraturuppgift, så jag kan få ihop alla dessa högskolepoäng som jag vill ha.



See you!!

Inga kommentarer: