torsdag 12 mars 2009

Svaret på alla frågor är - hundvalp


Jag beklagade mig för den yngste sonen när jag körde hem honom efter vår date på Hård Rock Cafe. Hur ensamt jag kommer att ha det när han är i England och den äldre varianten på temat är hos sin flickvän. Svaret blev snabbt - "Du får skaffa dig en hundvalp". Mmmm, kanske inte en så dum idé ändå, Tobbe :-) Jag vet många som skulle bli glada då! Fast jag tror inte på att jag vill ha den o gosa med i sängen...


Sen måste jag bara säga att SJ är fantastiskt ;-). Idag har jag åkt Vättern Runt för att komma fram och tillbaka till Linköping. Lite smidigare måste det gå att ordna denna resa tycker jag. Men en fantastisk eloge för alla tåg och även buss gick i tid och kom fram i tid. Och det har säkert varit sex byten idag.

Inga kommentarer: