söndag 8 mars 2009

Spinning och uppsträckning

Dagens spinning var en mindre katastrof för mig. Benet ville inte alls och när det var som värst så hade jag pirrningar i vänster arm också. Inget skojsigt alls. Så jag ägnade mig mer åt att prata och skämta med mina medspinnare. Kanske inte alltid speciellt uppskattat, men ibland är det så som livet är.

Äldste sonen har blivit med flickvän. Kul, men samtidigt innebär det att vi har fått oss en uppsträckning. Nu är det inte vilka kläder som helst som duger hemma...Ja,ja det är ju bara att gilla läget och kolla in hur han vill ha det

Tyvärr har väl den tappade farten efter att ha lämnat ordförandeklubban inte riktigt gett med sig. Jag var mer effektiv tidigare, men har väl antagligen en mycket lägre stressnivå i kroppen nu.

Ha en skön söndagskväll!!

Inga kommentarer: