lördag 21 mars 2009

Arton år sen

jag födde mitt sista barn. Och han har haft en alldeles egen behaglig dag, utan föräldrar och bror, i Exeter. GRATTIS, Tobbe!!!

Eftersom jag var hemma i Götet, fick det bli en tur på turistmässan med mamsen. Vi förbereder oss för vår Spanienresa i sommar eller höst. Och visst fick vi med oss en hel massa broschyrer. Så många att "dramaten" gick i sönder. Och vi klarade oss från de värsta horderna med folk för vi var där tidigt.

Min mams är ett väldigt nyfiket mams. För två år sen köpte hon en digital kamera och nu ska här gås på kurs för att bli bättre. Det gillar jag, att fortfarande ha kvar nyfikenheten fast hon är 77 år. Och nu har hon t o m gått med i en pensionärsförening. Anledningen var att de hade bra föredrag! Innan har det hetat att de andra är så gamla...

Inga kommentarer: