torsdag 12 februari 2009

Tidningar i mångfald





Kom hem efter Pilatesen idag och vittjade brevlådan. Kände att det är ju precis sån som jag är när jag såg innehållet i den. En cykeltidning; Kadens, en kvinnotidning; Passion for Business, en studenttidning; Spionen och sen toppar jag det hela med elräkningen :-). Mitt liv i ett nötskal- ja, förutom lönespecen då ;-)


Jag har bestämt mig för att pilates är väldigt bra för mig och min sneda kropp, så nu ska här börja tränas detta två gånger i veckan. Den ena gången får bli hemma för det är svindyrt att göra det!


igår släppte vi bomben på jobbet - vi ska byta rum. Och gissa vad jag har gjort idag! Ibland är retorik en underbar konst att kunna - eller bara att jobba vidare och se glad ut....


Imorgon ska jag göra en cykelinställningstest. Spännande att se vad vi kommer fram till efter det. Förhoppningsvis är det nåt bra som kommer ut av det hela!







Inga kommentarer: