lördag 14 februari 2009

Mental inställning


Livet är spännande och mångfacetterat och allt beroende på mental inställning till förändringar. I det ena fallet funderar individer fortfarande på varför vissa förändringar har skett för flera år sen och kan inte acceptera. I det andra fallet så har man accepterat att så här är det och hur kommer vi till det önskade målet. Ni kan ju bara gissa vilket jag gillar och funkar bäst i ;-)

Och nu har jag gjort cykelinställning hos Benny. Tog sin tid, men jag är mycket nöjd med resultatet. Och min förhoppning om att börja cykla igen, började sakta, sakta komma tillbaka! Så nu ska nästa lön inväntas och sen ska jag NOG köpa en racer igen. Det kändes så himla bra igår, så det ska antagligen funka.


Idag är jag i Fjällbacka och det är kanonväder...så nu ska jag ut.

Inga kommentarer: