onsdag 7 januari 2009

Muskler och jobb - dagens tema

Imorse startade jag med att gå till min kiropraktor. En liten man som knäcker, bänder, töjer och drar i mina stackars muskler, senor mm så att de blir bättre och bättre. Och det blir de visserligen, men dagens knäckande var av det värre slaget. Nacken har blivit väldigt spänd och orsakat lite yrsel, så den drog han ordentligt i. Och som tur var sa han inte till innan, för det small till bra!

Idag började många jobba och jag fick också dra igång med en del saker. Lite segt kändes det, men det ska väl gå att få upp ångan igen, så småningom.

Förberedelser för årsmötet i klubben pågår också för fullt hos oss i styrelsen. Jag ska plita ihop en årsberättelse i helgen. Jag har aldrig gjort detta innan, så det ska bli spännande att se hur det går.

Inga kommentarer: