lördag 28 maj 2011

Ett föränderligt liv

Ja, det måste jag ju bestämt säga att mitt liv är och har varit. Jag vet inte RIKTIGT om jag vill att det ska bli lika föränderligt i framtiden, men det ordnar jag säkert själv när jag tycker att det blir för trist. Det senaste året har inneburit fantastiska svängningar i arbetslivet och jag är väldigt glad över situationen som är just nu. Jag kommer säkert att få kämpa en hel del för att komma dit jag vill framöver, men det brukar inte vara något problem att nå målet. Jag hoppas inte att priset blir för högt bara.
Det som är trist är att det jag lämnar just nu är riktigt trevligt och hade kunnat vara väldigt bra för mig framöver. Jag har inte lagt ner hela min själ i det, men det är en arbetsplats att rekommendera. Finns gott om svängrum, fantastiskt roliga utmaningar och spännande ny teknik att ta sig an. IT och sjuk- och hälsovård är en spännande kombination.

Inga kommentarer: