måndag 31 maj 2010

Varmt och skönt

Äntligen har vi fått sommarväder, så varmt att vi alla blev överraskade och gick omkring med för mycket kläder på oss.
Vad har jag sysslat med idag då? Redovisat vårt uppdrag i skolan och det gick väldigt BRA! Så bra att vi fick flera förfrågningar om att distribuera vårt uppdrag till andra i klassen och beröm av vår lärare. Känns väldigt kul!
Mindre kul var det när vi kom till bilen efter föreläsningen - den startade inte. Matarkabeln till startmotorn var tvärt av. Tur att det finns bra människor runt om som hjälper till.
Kvällens höjdpunkt, förutom att bilen blev lagad, var att gå på Toastmasters. Jag lär mig mer och mer, men inser samtidigt att de har ett avancerat steg-system som gör att alla ska hålla tal efter tal och utveckla sig. Och nästa gång ska jag hålla mitt första framförande - berätta om mig själv. Får fundera på vad som är intressant för alla andra att lyssna på om mig. Det finns ju en hel del att berätta :-).

See you!

Inga kommentarer: