torsdag 27 maj 2010

Snabb uppdatering

Vad har hänt sen sist?

Studenten är avklarad. Förberedelserna gick som smort, en massa personer i hela kollektivet som hjälpte till med olika saker. Allt från att sätta upp björkar på altanen till att skala potatis. Tack alla!!
O sonen fick ett stipendium med väldigt bra rekommendationer. Känns så skönt att han har valt rätt. Nu ska han bara få ett sommarjobb! Och gissa om jag är stolt...
Idag har jag varit på konferens och försökt att mingla runt lite. Tyvärr är jag lite trött på allt runt omkring mig, så det gick sådär, men jag fick i alla fall lite kontakter som kan vara nyttiga i längden.
Imorgon börjar mitt nya liv. Just nu ser jag inte alls fram emot det, men det är bara att ta livet som det är och försöka göra det bästa av det. Och se det som en nyttig erfarenhet, eller nåt. Försöker intala mig att det finns inga misslyckande - det är bara feedback, men det går upp och ner hur det går att intala mig det.
Helgen ska jag i alla fall ägna mig åt att skriva på uppsatsen, och komma vidare med den.

See you!

Inga kommentarer: