fredag 3 juni 2016

När livet är enkelt!

Jag är ingen större fan av att köpa mycket, mest för att det är jobbigt och tar tid att komma till affären. Det var desto skönare i morse - hade tid hos kiropraktorn kl 8.15 - tar ca 3 minuter från lägenheten, sedan bort till Frejas för att köpa världens godaste bröd och en lilja i blomsteraffären. Allt tog ca 15 minuter, förutom kiropraktorn. Han är kanonbra - lear upp min rygg i 45 minuter och pratar dessutom om allt möjligt med mig.

Nu ska jag skriva, försöka hålla mig vaken och sedan ska jag med kamrater på stan och prata om livet. Blir bra detta!! Om jetlagen är borta? Nej, jag somnade 23 och vaknade kl 3. Men det gör väl att jag somnar helt ovaggad ikväll! Om det var kul igår kvälll? Ja, väldigt trevligt, föutom när jag la maten i mitt knä. Men det lättade i alla fall upp stämningen en stund ;)

Inga kommentarer: