måndag 26 september 2011

Hektiska dygn

Och där vände den lugna tillvaron till en mer hektisk. Gårdagen startade med bokmässan som var en besvikelse. Jag kände att det var precis som året innan och då kan det ju faktiskt räcka med att gå vartannat år. Jag pilade sedan bort till tåget till Stockholm, såg lite kändisar. Den bästa kändisspotten var Joakim Cans, en av mina stora idoler i livet. Snygg, trevlig och smart!

Jobbade lite på tåget upp och träffade bästa Cat sedan. Och vad glad jag blev. Hon såg ut som före cancerbehandlingen, var gladare och piggare. Så skönt för mitt kamrathjärta. Nu har vi dessutom planerat in en helg tillsammans. Love!
Tåget till Östersund tog sin lilla stund och jag la ut min lägenhet på Blocket. Ramlade in svar och det ser ut som att jag slipper dubbla lägenheter under uppsägningstiden.

Idag har jag sagt upp min nuvarande lägenhet, skrivit kontrakt på den nya, kollat in den nya och packat. Lite lätt trött nu måste jag säga...   

Inga kommentarer: