torsdag 19 november 2009

Gulddag!

Idag regnar det, är grått, grått, grått. Men ändå blev det en gulddag!
Började med ett inspirerande frukostmöte hos en IT-leverantör och lyssnade på entreprenören Johan Stael von Holstein. Idéer och kommunikation kunde han ju definitivt och uppiggande var det. Men hur hans företag går har jag ingen aning om, men han gav mig i alla fall en glad start på dagen.
Åter till IT-universitet och en förväntad föreläsning. Tyvärr blev det inget av den, men vi fick i arbetat med vårt uppdrag istället. Och dessutom hann vi sticka ner på stan och äta på Danilo, restaurangen där Tobbe praktiserar. Helt klart värt ett besök - fantastisk salladsbuffé och god lunchmat. Och Tobbe hälsade på sin mamma :-)

Därefter tillbaka till universitetet och där blev jag så glad. Litteraturuppgiften fick jag Väl Godkänt på! Snacka om att jag blev glad...

Körde hem och sedan till jobbet tillsammans med Tobbe. Han släppte av mig där så jag kunde gå på en liten IT-fest. Dessutom fick vi en väldigt skön pratstund i bilen. Härligt med vuxna barn.

Gott vin och goda spanska tapas och gott snack slutade denna dag. Hoppas på fler såna dar i livet!

Inga kommentarer: