lördag 19 september 2009

Fåfängans dag

Idag var jag hos frissan och gjorde mig vacker i håret, eller mer frisörskan. På förslaget om håret skulle genomgå plattångsbehandling så fattade jag inte riktigt frågan. Det kan ju bara inte bli mer platt än det är. Så det slutade med två gapskratt och sedan så blev det glamourlockar i hela håret istället.


Gick sedan iväg till Mölndals C för att fika med sambon på hans lunchrast och sedan till gourmetaffären. I denna affär finns det alla möjliga ostar, korvar, kex och annat som gör livet extra värt att leva. Till min glädje hittade jag kvittenmarmelad, getost och goda kex. En liten gourmetfåfänga.

Och nu ska jag dessutom färdigställa min första litteraturuppgift i ämnet IT-Infrastruktur. Ämnet är lätt och behagligt jämfört med de två tidigare och studievanan är dessutom högre. Så nu hoppas jag verkligen inte på att få några anmärkningar på hur jag refererar till läst litteratur.

Så där var min fåfänga kring att studera klar!

Inga kommentarer: